Business Analytics

“Wij helpen klanten om tastbare verbeteringen te realiseren op basis van correcte managementinformatie rond de historische, huidige en toekomstige performantie van de organisatie.”
Stijn Vermeulen, Managing Director

Na jaren van investeren in ERP- en CRM-systemen, hebben ondernemingen grote hoeveelheden data beschikbaar. Het vermogen van organisaties om die data om te zetten in concrete kennis en inzichten wordt steeds belangrijker.

Slim analyseren

Moore Stephens Business Analytics verbetert prestaties van bedrijven door alle beschikbare informatie slim te ontsluiten en te analyseren. Op basis van de data zoeken we naar tastbare verbeteringen voor het sturen van de prestaties van organisaties. We helpen ondernemers om de juiste verbanden te leggen en om zinvolle toekomstvoorspellingen te doen, op basis van de cijfers.  We verliezen hierbij nooit de cultuur en strategie van het bedrijf uit het oog. Dat blijven steevast de uitgangspunten, zo komen we tot écht bruikbare inzichten.

Element61

Sinds januari 2016 maakt element61 deel uit van Moore Stephens Belgium. Element61 werd opgericht in 2007 en focust op Business Analytics, Performance Management en Financiële Rapportering. In acht jaar tijd groeide het bedrijf uit tot een team van meer dan 45 senior consultants. Element61 is gecertificeerde partner van IBM Cognos, Microsoft en SAP Business Objects en heeft daarnaast competenties in een aantal nieuwere oplossingen zoals Anaplan, Tagetik en Qlik.

Toch plaatsen we onze klanten en de gecreëerde businesswaarde altijd op de eerste plaats bij het uittekenen van architecturen over –potentieel- verschillende technologieën heen. We kiezen voor  duurzame relaties met onze klanten én consultants. Onze projecten laten organisaties toe om een beter inzicht te krijgen in hun historische, huidige en toekomstige performantie.

Onze focus ligt op coaching, co-development en het overbrengen van onze ervaring en kennis naar de klant. We investeren voortdurend in de (persoonlijke) ontwikkeling van onze medewerkers door geformaliseerde “Personal Development Plannen” en een “Content Development Plan” voor de hele organisatie.